onsdag 19 januari 2011

IM IN LOVE N IM LEAVING YOU....


Har spenderat massa quality/time in Germany.
Gatt shopping rundor i Zagreb.
Har spenderat halva mitt konto pa Victoria's Secret underklader.
Spenderat massa natter fyllda med alkohol & dans men framforallt galenskap.
Min laptops batteri e urladdat och jag sitter pa en dator utan vara fina vackra svenska bokstaver.
jag har varit overallt o ingenstans..

Igar Grat jag massa tarar for att komma hem.
jag ar i en stor inspirations bubbla fylld utav massa inspiration och gladje.
kanner att hela jag ar pa topp just nu.. 
helt TOTALT FULL LADDAD.


Ni som kanner mig vet vad jag menar.
jag har fatt mina Sanja>energi och ni vet vad det innebar.
detta kommer bli en latt dans pa rosor utan taggar framover.
jag vandrar runt i skinnjacka o solbrillor. Varen e har.
Aaaa ni fattar inte halften vad jag skriver,
hursomhelst har brattom.
More update imorgon bitti, om jag inte ar bakis da.
Puss o Kram ifran en karleksfull liten Sanja


PS




EFTER DENNA RESA KOMMER JAG ENBART ATT BLOGGA PA 
http://www.skovdecity.se/


MIN UNDERBARA VACKRA LJUVLIGA SKOVDE STAD.
TILLSAMMANS SKALL VI GORA NAGOT RIKTIGT GRYMT.
HAR SMA STARTAT for att gora en forfest utav bloggen.
Pa mandag borjar allvarligt liksom. BARA MODE UTAN ALKOHOL.
Nu skall ja vidare tjiing tjiiing (............ som en kille sa for en kvall sen hihi!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar